بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

احتمالاً قبلاً HTML یا CSS نوشته یا دیده اید. بسیاری از ایمیل ها، بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع تبلیغات و وبلاگ ها از آنها استفاده می کنند و دانستن آنها می تواند در بسیاری از جنبه های تجارت بسیار مفید باشد.

 

در حالی که ممکن است با این دو به تنهایی شغلی به عنوان توسعه دهنده پیدا نکنید، هر برنامه نویسی باید بتواند آنها را بنویسد. طراحان وب تنها با استفاده از این دو زبان می توانند از پس کار برآیند، اگرچه این یک مهارت باریک خواهد بود. HTML و CSS برای هر موقعیت توسعه دهنده وب جوان ضروری هستند.

 

نقش‌های معمولی HTML و CSS: توسعه‌دهنده فرانت‌اند // تقاضای توسعه‌دهنده فرانت‌اند: 46 هزار شغل در ZipRecruiter // حقوق توسعه‌دهنده فرانت‌اند: 95 هزار دلار در سال در ZipRecruiter

 

برو

محبوبیت Go بر اساس درصدهای درخواست کشش در GitHub. Go's روند بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع صعودی دارد و تقریباً 9٪ از همه جاذبه های GitHub را دارد.

Go (گاهی اوقات Golang نامیده می شود) یک زبان برنامه نویسی منبع باز است که ساختن نرم افزار ساده، قابل اعتماد و کارآمد را آسان می کند. Go یک زبان نسبتا جدید است که به دلیل سادگی در حال افزایش است. یادگیری آن آسان است و نحوی مدرن دارد.

 

Go یک زبان سطح پایین ایده آل برای برنامه نویسی سیستمی است - بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع کامپایل شده و نزدیک به فلز اجرا می شود. کاربردهای اصلی آن برای برنامه های کاربردی گوگل، شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات و علم داده است.

 

اگرچه ممکن است در حال حاضر ایرانیان سایبر محبوب ترین زبان نباشد، Go توسط گوگل به عنوان جایگزینی برای C++ و جاوا طراحی شده است و تقاضای شغلی برای برنامه نویسان Go با شرکت مادر همچنان در حال افزایش است. این یک زبان اول عالی برای یادگیری خواهد بود - و آموزش کار سختی نیست - و امنیت شغلی خوبی را تضمین می کند. به عنوان یک زبان جدیدتر، ممکن است برای به دست آوردن یک شغل عالی به تجربه زیادی نیاز نداشته باشید.

 

نقش های معمولی: دانشمند داده // تقاضای توسعه بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع دهنده برو: 89 هزار شغل در ZipRecruiter // دستمزد توسعه دهنده برو: 110 هزار دلار در هر صفحه

به عنوان یک نکته جانبی: نمودار بالا محبوبیت نسبی را بر اساس تعداد GitHub نشان می دهدسال در ZipRecruiter

 

سنجد

محبوبیت Elm در سال بر اساس درصد درخواست کشش در GitHub. Elm روند نزولی دارد و حدود 0.03 درصد از تمام کشش های GitHub را دارد.

Elm یک زبان برنامه نویسی کاربردی است که به جاوا اسکریپت کامپایل می شود. این یک انتخاب عالی بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع برای توسعه دهندگان فرانت اند

بهترین زبان برنامه نویسی است. به دلیل کامپایل Elm به جاوا اسکریپت، مرورگرهای وب می توانند آن را در یک صفحه وب اجرا کنند.





:: برچسب‌ها: بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: